zondag 20 juni 2010

Verwend


Onze meisjes hebben ons gisteren wel verwend met een prachtig boeket voor onze trouwdag

Ze kwamen hier voetbal kijken en Vaderdag vieren omdat wij vandaag een feestje bij de buren hebben, buurman Jan wordt 50 jaar en vanmorgen om 6 uur werd er al een spandoek met de tekst 49 oude sokken en jij bent de 50e en een waslijn met dus 49 oude sokken opgehangen. De hond die hoorde dat natuurlijk en ging tekeer als een gek, ik was dus vroeg wakker vanmorgen maar ben gewoon weer in slaap gesukkeld gelukkig.

Zo kijkt de jongste bij ons naar het voetbal en Max geniet mee, wel jammer dat het zo'n saaie wedstrijd was maar ja het zijn de punten die tellen en ze willen in de race blijven.

Edwin en Joris hebben het hartstikke leuk gehad met de truckrun, Edwin reed met de wagen van z'n baas,  het was een herrie van jewelste toen ze door de straat kwamen rijden, wat een prachtig gezicht al die genietende mensen en de hele straat staat buiten te zwaaien.

Vandaag heb ik hexjes zitten lijmen dat gaat super snel zeg, ik dacht o o dat is blauw maar het droogt helemaal kleurloos op, ben wel benieuwd of de papiertjes er makkelijk uitkomen straks.
Dinsdag wil naar Rotterdam naar de markt om wat stofjes te scoren, als het droog is tenminste, het moet wel leuk blijven natuurlijk, dan kan ik s'middags nog even naar mijn moeder op Krimpen.
Ik ga weer lekker met de blommen in de weer, iedereen een goeie week gewenst en Woensdag zal ik de blommen wel laten zien,
groetjes van Els.

Geen opmerkingen: