woensdag 9 juni 2010

Trompenburg Tuinen & Arboretum

Ja, hier zijn we gisteren geweest, niet naar Delft dus maar dit was veel leuker, vonden wij. Wat is dat prachtig en de rust........midden in de stad en je merkt er helemaal niets van, echt een oase, er is een theehuis voor een bakje koffie of thee en er zijn mooie plekjes waar je jezelf meegebrachte lunch kunt nuttigen, broodjes konden wij er niet krijgen wel soep, voor de liefhebbers van tuinen het adres: Honingerdijk 86, 3062 NX Rotterdam, bereikbaar met openbaar vervoer bus 98 of tram 21, halte woudestein
We hebben geweldig geboft met het weer, op de terugweg naar huis begon het te stortregenen, wij hebben het droog gehouden.

En vandaag geen hexjes om te laten zien, helaas, maar de POTC heeft me helemaal in zijn/haar greep, daar ben ik dus mee aan de slag.

Nu nog wat boodschapjes doen, eens kijken wat we zullen eten vanavond en dan mag ik weer aan de POTC, zucht......
fijne dag en groetjes van
Els.

1 opmerking:

pauline zei

Wat vind ik het leuk dat je ook verslaafd bent aan de POTC. Ik heb het boek uiteindelijk gevonden bij Kristel Salgarollo in België. Ik hoop dat ze het snel opsturen. Misschien dat er nog meer ideeën in staan. Ik merk dat er meer mensen geïnteresseerd zijn in het patroon. Dus wie weet komt het er ooit van dat we een up-date houden van de POTC, hahaha. Dan moeten we maar gaan voor werken, dan kunnen we al wat laten zien.
groetjes,