maandag 7 juni 2010

POTC

Met deze stofjes wordt het nieuwe POTC blok gemaakt


weer heerlijk zitten puzzelen hoe ik het mooist vindt en ik ga hem zo maken

Gelukkig zien we vandaag de zon weer, lekker de kussens en plaids naar buiten om te luchten en na het nodige, hoognodige, maandagse werk mocht ik van mezelf lapjes knippen, ja je moet wel streng zijn voor jezelf.
Morgen een dag naar Den Haag, de kunst op het Lange Voorhout bekijken, hopen maar op mooi weer.( Ik denk: laat ik nog even op het net kijken voor de tentoonstelling is het pas vanaf 17 juni hi hi, dan gaan we maar gezellig naar Delft, zouden daar nog leuke quiltwinkeltjes zijn???? nog maar even zoeken dan)
Tot de volgende keer maar weer en een fijne dag,
groetjes van

2 opmerkingen:

pauline zei

Hoi Els,

ik heb je een PB gestuurd. Mooie blok!!

Klaske zei

Wat een schitterend blok!!!