maandag 14 november 2011

Kerstworkshop

Gisteren had ik een Kerstworkshop in Brielle, DH had ochtenddienst dus dat kwam even mooi uit. Het was heel gezellig bij t'Quiltgebeuren, leuke workshop, heerlijk geluncht en een hele groep gezellige dames.
In die leuke blauwe pannetjes zat heerlijke snert, zo leuk geserveerd.


De dames waren er maar druk mee


En heerlijke broodjes

en dit hebben we gemaakt, ik had nog geen ervaring met vliesofix maar dat is handig spul hoor, nu nog afwerken en er iets moois van maken.

het is hier stik mistig, gisteren zat het ook al potdicht maar in Brielle scheen gelukkig de zon.

Vandaag ga ik hiermee verder
dit wordt geappliqueerd, ook nieuw voor mij maar het gaat prima.

Fijne week allemaal

groetjes van Els.




1 opmerking:

Pierelantijntjes zei

Dat ziet er heel mooi en kunstig uit Els! Ik heb ook een keer een workshop daar gevolgd. was Erg gezellig! Leuk idee, om erwtensoep in zo'n pannetje te serveren!
Fijne week, liefs Ester