dinsdag 29 november 2011

Aangestoken

Ja hoor, weer een nieuw virusje opgedaan. Waar? Nou bij Janine van http://janinesstitches.blogspot.com/, kijk maar eens op haar blog, dit zijn het schuine droppen en daar kun je weer alle kanten mee op. Heerlijk die kleine lapjes.

Het malletje is reuze handig, ik heb er wel antislip opgeplakt.
Zaterdag ga ik weer naar Brielle voor de Camelot Quiltclub, kan haast niet wachten, het is zo leuk om te doen.

En wat heb ik verder gedaan vandaag.......ik heb leren garnalen pellen, ja echt en het ging best goed, nu moet ik snelheid nog een beetje gaan opvoeren :) en een middeltje ontdekken dat de vislucht iets sneller van mijn handen afgaat. Het resultaat van vandaag.....

en die zitten al in de vriezer, dat zal smullen worden.

Morgen wordt onze Max 11 jaar en vieren we een feestje


Fijne week en groetjes van

Els



1 opmerking:

Daniƫlle zei

Nog gefeliciteerd met Max! Knap werk zeg die garnalen! Veel plezier met de ruitjes, liefs, Daniƫlle