zaterdag 19 november 2011

Heerlijk....weekend

Heerlijk zo het weekend voor de deur en van dat kalme herfstweer, lekker mmjet de lapjes aan de gang, thee erbij met een koekje en wat chocola, wat wenst een mens zich nog meer.

Ik ben mijn kerstworkshop werkje aan het afwerken, het worden twee kleine quiltjes, het was leuk om te versieren met kraaltjes, heerlijk rustgevend werk en dat is precies wat ik nodig heb.
DH heeft een beetje van zijn ziekzijn aan mij overgedragen( en bedankt hee) maar daar ontkom je niet aan als je in 1 huis woont met zo`n snip verkouden DH en hoesten dat die man doet, je krijgt er gewoon meelij mee en hij is er doodmoe van. Net een heerlijk kippensoepje aan hem gevoederd, dat is altijd goed.



Ik ga weer snel verder prutsen aan het quiltje,
fijn weekend allemaal en groetjes van

Els.


Geen opmerkingen: