zondag 24 oktober 2010

Wat heerlijk dat herfstweer, als je tenminste niet naar buiten hoeft, gisteren twee keer doornat geregend omdat de hond toch echt af en toe naar buiten moet maar als je dan weer heerlijk bij de kachel zit vergeet je het weer snel en is het genieten. Best een drukke week gehad, Joris is hier twee nachtjes wezen logeren en hij had het best naar z'n zin en wilde nog wel een nachtje blijven maar wij moesten vrijdagavond uit eten, dat was wel jammer alhoewel ik best wel moe was na 3 dagen.
Woensdag zijn we  met hem naar de film geweest, de eerste keer in een echte bioscoop, nou best wel spannend en dan beleef je zo'n film natuurlijk veel intenser als dat je hem op de TV ziet. Verschrikkelijke ikke, leuke film hoor, zelfs Wanda en ik konden er hartelijk om lachen. Joris had het even moeilijk toen mamma naar huis ging na de film maar dat was snel over hoor. Hij is heerlijk met Opa door het bos gewandeld en heeft allemaal schatten verzameld, we hebben samen zitten tekenen en hij kan zo heerlijk zoet met Lego en Playmobiel spelen, dat staat er allemaal nog van onze meiden.
Vrijdag naar de Vogeltentoonstelling geweest, ook dat vond hij wel leuk en toen weer naar z'n mamma gebracht. Ik heb zijn knuffie op de foto gezet, die is tot op de draad versleten, kijk maar
Vorig jaar heb ik al een ander knuffie gebreid voor hem maar zolang hier nog stof aan zit wil hij hem niet kwijt, heerlijk toch.

Nee deze niet hoor, dit was een kadootje van zijn Tante Miepie, maar dit is het nieuwe knuffie.


Ik heb nog een blok aan de Mystery Quilt van het Stofnest gezet

wel een beetje naar mijn eigen smaak veranderd en nu zit het naar mijn zin

Op internet had ik filmpjes zitten kijken van Marti Michell over Log Cabin, met een nieuwe liniaal, besteld natuurlijk met het boek

zo zou het snel moeten gaan, eerst volgende week maar eens uitproberen, op een film ziet het er altijd heel makkelijk uit. Ik hou jullie op de hoogte hoor.
Fijne Zondag nog en groetjes van Els.



1 opmerking:

Pierelantijntjes zei

Heerlijk zo'n logeerpartijtje. op en top genieten is dat volgens mij.
De quilt ziet er al mooi uit. Ben benieuwd hoe het gaat met die nieuwe lineaal.
Groetjes van Ester