woensdag 13 oktober 2010

Geen bloemen deze week

Geen bloemen deze week, ben weer met de Apple Core verder gegaan, zo jammer als het blijft liggen.

De vier eerste rijen zitten nu aan elkaar en het viel niet tegen, ik heb echt moeite met ronde vormen maar zo is het ook wel een uitdaging aan jezelf.

Wel heerlijk zitten Zentangelen, zelfs eentje in kleur gemaakt.


Morgen naar Rotterdam om een MRI van mijn knie te laten maken, ik had gehoopt dat het beter was geworden maar nu speelt hij toch weer op dus nu eerst maar eens laten uitvogelen hoe en wat.
Zaterdag met het Mosseltoernooi van de Jeu de Boules de Poedelprijs gewonnen, tja het jongste lid he, een mooie bolchrysant.

Vanavond weer naar de Yoga, derde les, nooit gedacht dat ik dat zo fijn zou vinden, jongste DD gaat mee voor een proefles en DH had er ook al zin in, zou best goed zijn voor zijn Whiplash klachten.

Ik ga nu nog even lekker verder met mijn klokhuizen en ik wens jullie nog een fijne dag, groetjes van
Els.



1 opmerking:

Pierelantijntjes zei

De quilt wordt erg mooi Els. Heel apart.
De tekeningen zijn ook weer geweldig. Sterkte met de knie.
Groetjes van Ester