maandag 29 maart 2010

Maandag 29 maart

En dan is het alweer maandag, eerst naar Coronation Street zitten kijken, dat neem ik altijd op en kijk er dan bij het ontbijt naar,  s'middags vergeet ik het of er iets leukers te doen en zo mis ik niets, het is natuurlijk net als met alle andere series, al kijk je een maand niet, mis je nog niks maar ik vindt het gewoon leuk.

Zaterdag hebben Arie en ik heerlijk in de voortuin kunnen werken, nou doet Arie wel het meest want na 10 minuten knippen doen mijn handen al zeer, als alles boven de grond is kunnen we er schors op strooien.
Er moeten nog wel wat hegjes(buxus, tjeetje wat een werk) gefatsoeneerd worden maar dat doen we beetje bij beetje en electrisch en dat kan ik dan wel weer, de batterij is na een uur leeg dus dan je doe net genoeg.

Ik heb m'n vierkantjes aan elkaar gezet maar ik vindt dat ze scheef zitten dus ik moet even kijken of ik dat goed krijg, ik moet het even laten rusten want het was toch een tegenvaller dat het niet mooi zit.

Vanavond komen Wanda en Joris weer eten, hij moet naar zwemles en dan kunnen ze daarna gelijk aan tafel.

Nu ga ik met mijn hondje lopen en daarna nog wat huishoudelijks en dan snel weer naar mijn lapjes ha ha.

Arie is weer gaan werken na een week thuis te zijn geweest, best wel weer stil dan,  hij is heerlijk opgeschoten in de badkamer, van de week op tegels uit, we weten wat we willen dus dat moet niet te moeilijk zijn.

Groetjes van            






2 opmerkingen:

Els zei

Hallo Els,
het is bijna griezelig: ook ik heet Els, ben geboren in 1953 en mijn man heet Arie!! haha!

Daniëlle zei

Het gaat hard in de tuin he! Het springt werkelijk de grond uit hihi! Veel plezier met je lapjes en succes met de tegels! Mooie avond, groeten, Daniëlle