zondag 21 maart 2010

Kijk dan..........

Zo........echt waar, gemaakt in een uurtje, op de naaimachine, dat ging echt super.
Dat had ik nou nooit gedacht want die naaimachien en ik zijn niet echt vriendjes maar het is me gelukt en zonder hopeloos te worden, ik denk wel dat ik het met de hand toch leuker blijf vinden maar ja de snelheid he.
En maar gelijk vanmorgen weer nieuwe patroontjes gesneden, dan ligt het maar klaar he, het is verschrikkelijk verslavend dat patchen en als je zoveel blokjes gesneden hebt liggen is het leuk om er mee te schuiven en te kijken wat het leukste staat. Dit zal het nieuwe quiltje worden maar ik weet nog niet of het de naaimachien wordt of met de hand.

Nu ga ik nog even in het zonnetje zitten, ja achter glas hoor want de wind is fris, met een boek of een handwerkje, vervelen doe ik me nooit hoor.
Hopelijk kunnen we morgen weer in de tuin aan het werk, ik heb mooie klimroosjes gekocht, die moeten geplant worden en we gaan een kruidenhoekje maken.
Groetjes van

Els

1 opmerking:

Daniƫlle zei

Hoi Els, even bij jou op visite kijken hoor! Je bent nog maar net bezig met je blog: veel succes joh! Het blok is erg leuk geworden en tuurlijk ga je de volgende ook op de naaimachine doen! Oefening baart per slot van rekening kunst en in dit geval een quilt!! Mooie avond nog, groeten, Daniƫlle enne ... ik ben je eerste volger hihi! Ik zal je op mijn bloglijst zetten hoor!