woensdag 24 maart 2010

Een zonnige dag

Hier wordt je toch vrolijk van als je de gordijnen opendoet!

Heerlijk weer, straks met Marieke naar Hellevoetsluis, lekker winkelen en koffie drinken.

Gisteren ben ik heerlijk bezig geweest met de nieuwe blokjes, 2 met de hand gemaakt en 2 met de machine en ik zal daar een balans in moeten vinden want ik vindt niet alles mooi worden met de machine, met de hand kun je iets precieser werken.

We hebben ook het kruidentuintje klaargemaakt, gespit en van onkruid ontdaan, compost erop en dat moet er nog door worden gewerkt dan kan ik kruiden gaan kopen.

Manlief heeft nog meer slaplantjes in de broeibak gezet en ze staan er fris bij.

Morgen heb ik een afspraak voor een Reiki behandeling, daarna een bakkie doen bij Wanda en s'avonds komen Wanda en Joris eten, nog even verzinnen wat dat zal worden, soms heb ik wel voor 2 weken ideen en de andere keer weet ik het gewoon echt niet.

Geniet lekker van deze dag,
groetjes van
      
                              



1 opmerking:

Daniƫlle zei

Wat zijn het een schatjes geworden! Ja, met de hand kun je beter smokkelen hihi! Je hebt vast een fijne dag gehad in H'voet! Mooie avond, groeten, Daniƫlle