vrijdag 19 maart 2010

Hallo Allemaal

Vanaf nu dus een nieuw blog, hier kunnen jullie meegenieten van mijn quilt en handwerk perikelen en de dingen die hier gebeuren, sinds kort ben ik bevangen door het quiltvirus en heb een cursus gevolgd bij het Quiltgebeuren in Brielle en daar maakte ik deze top, hij is inmiddels klaar om te worden gequilt.
Dit is de top waar ik nu mee bezig ben, bij Quilt-it & Dotty kocht ik een stempel, Apple Core en daar ben ik mee aan de slag gegaan, nou vallen die ronde vormen niet mee hoor maar ja hij ligt helemaal geknipt klaar en ik moet gewoon iedere dag er een paar doen, ik vindt het wel mooi maar moeilijk, als er iemand een tip heeft om het makkelijker te maken dan hoor ik graag.
Het is jammer dat het zo nat is buiten, we zijn ook gelijk weer verwend met dat mooie voorjaarsweer, manlief is druk in de tuin, alles snoeien en heeft al sla plantjes in de bak geplant. Het ruikt wel echt naar het voorjaar buiten, wij zitten aan de bosrand en de vogels zijn al zo druk in de weer, net als de eenden in de sloot en de waterkipjes.
Nou ga ik eerst een alles uitvogelen hoe het hier allemaal werkt en dan horen jullie wel weer van mij

Groetjes van
ELS

1 opmerking:

Krean zei

Hallo Els,
Leuk dat je weer een blog bent begonnen.
Zal je zeker volgen.
Veel succes met het quilten.
Groetjes
Anneke Pronk