maandag 20 februari 2012

Wat een dag..........................

Zoooooo, even bijkomen want vandaag begon de dag wel erug hectisch. Om negen uur ging de telefoon, ik nog in ochtendjas, ongewassen en ongestreken, de oudste DD, in paniek, ik ben van de fiets gevallen en kan niet overeind, moet ermee naar het ziekenhuis.
Er was gelukkig al iemand bij haar en die ging met haar naar het ziekenhuis maar haar zoontje was thuis, voorjaarsvakantie, lag nog heerlijk in mamma's bed tv te kijken, of ik daar naar toe wilde gaan, eerst mijn DH uit bed gevist en naar het ziekenhuis gestuurd( die lag er net in na een nachtdienst) en ik naar die kleine, die was nog niet eens erg verbaasd hoor, keek om het hoekje en zei, ha Oma. Dus eerst maar eens even lekker geknuffeld, ja je moet je kansen als Oma wel waarnemen natuurlijk.

Er zijn  fotoos gemaakt van DD's knie, gelukkig niet gebroken maar verder konden ze er nog niks van zeggen, volgende week terugkomen. deze week ben ik dus de verzorgende in het Mollenhuis.

Nu maar hopen dat er verder niks beschadigd is en dat ze een beetje de pijn kan onderdrukken met pilletjes.

Geen huizenbouw en FWQ denk ik zomaar deze week,

groetjes van Els.

2 opmerkingen:

sylvia zei

pfiew, dat is schrikken!!!
Hopen dat het goed afloopt!
Mijn dochter heeft ook altijd een kaartje om haar nek met adres en telefoonnummers en de mededeling dat er nog een kindje thuis zit: je weet nooit of je wel kunt praten.....
sterkte met de drukte, groetjes, Sylvia

Mascha zei

Wat zal je geschrokken zijn. Ik hoop dat je dochter snel weer op de been is en zonder pijn.
Groetjes Mascha