woensdag 29 februari 2012

Theater

- Zeg, eh, waar wàs je nou gisteren?
Ik? Ik was in het theater bij Het Groot Niet Te Vermijden.
- Het Groot Niet Te Verwat?
Het Groot Niet Te Vermijden.
- Nooit van gehoord.

Nou, ze bestaan anders al bijna 25 jaar hoor.
- Wat doen die dan?
Ja, goh, eh, een soort muziektheater met grapjes.
Ze doen eigenlijk van alles wat. Show, entertainment...
- Cabaret?
Nee, of eigenlijk ja… ga nou maar gewoon een keer mee!
Ik kan het niet uitleggen. Je moet het gewoon zien.
Maar zit nou niet te zeiken, ga nou maar gewoon mee. Ze hebben een nieuw programma, hartstikke leuk!
- Wat heb je trouwens een leuke blouse aan.
Dank je. Is jouw kapper op vakantie?
- Hoezo?
Je lijkt wel een natte hond.
-Nee, jij trekt volle zalen!


Ja dit is Het Groot ten voeten uit, geweldig leuke voorstelling, knappe muziekanten en dan zijn ze ook nog alle vijf zo maf als een deur.
Voor ons de eerste keer in Theater Het Nieuwe Luxor, eerst heerlijk gegeten bij Leipzig en dan naar de voorstelling, als je de kans krijgt moet je ze gaan zien.

Met DD gaat het nog niet geweldig, de 9e moet ze een MRI maken en de 13e hoort ze de uitslag, ze heeft nu een scootmobiel gehuurd, die komt morgen, dan kan ze zelf haar zoontje naar school brengen en halen en kan ze zelfstandig om een boodschap.

Bij ons zijn de stratenmakers klaar, hoera want ik had wel een hele grote zandbak voor de deur, nu nog wat afwerken maar de grote klus is klaar.


Net nog even de de buitenboel gedaan aan de voorkant dan knapt het enorm op en ik moet het werk een beetje verdelen met die pijnlijke handen van mij. Zaterdag weer Camelotclub in Brielle, gezellig en daar is altijd wat te koop voor Els :)

groetjes van Els.



Geen opmerkingen: