dinsdag 14 februari 2012

Huizenbouw

Ook hier heeft de dooi zijn intrede gemaakt en kan ik weer verder met de huizenbouw, het blijft priegelen maar toch wel heeeel leuk om te doen

Nu alleen nog de schoorstenen en de lucht dan kunnen er weer een paar aan de lap worden gezet.
Ook met de FWQ maak ik vorderingen hoor, weer 3 nieuwe blokken gemaakt, ik moet eens op stof voor de biesjes gaan kopen, een mooie bruine met lichte hoekblokjes had ik bedacht.
Je kan daar in je fotoprogramma leuk mee stoeien en dat donkere vind ik wel mooi.

Volgende week kunnen ze hier ook weer verder in de tuin dan is de zandbak voor de deur ook weer verleden tijd, wat een zooitje wordt dat zeg.

Het is wel somber in huis nu de sneeuw weg is en doe ik de daglichtlamp er maar weer bij aan en natuurlijk hier en daar een kaarsje.
 Fijne week allemaal en
warme groetjes van Els.



Geen opmerkingen: