dinsdag 7 februari 2012

Genieten.......

Ik heb een heerlijk hoekje gecreĆ«erd waar ik heerlijk met de zon op mijn rug zit te patchen aan de blokken van The Farmers Wife Quilt, heerlijk. Het staat nu even vol stenen op het terras maar de vogeltjes weten hun weg naar de schaaltjes met voer wel te vinden. Het was gisteren zo lekker bij ons achterom dat ik nog een half uurtje in de zon heb gezeten. Dit is genieten hoor.

Weer 2 nieuwe blokken gemaakt.

Gisteren heb ik een recept van 24Kitchen gemaakt, Libanees, Kibbeh, zo leuk om te maken, je maakt het met bulger, dat moet ik de volgende keer meer op smaak brengen maar de vulling was verrukkelijk en leuk om het zo te versieren.

Ben net even met Max naar buiten geweest, het is snijdend koud op de dijk en hij heeft last van een voorpootje, ik denk zout en ik smeer die pootjes toch in met vaseline maar dat helpt blijkbaar niet, ooit eens schoentjes voor Menheer gekocht maar die wil hij niet aanhouden.

Nu ga ik nog wat huishoudelijke klussen doen en dan weer snel op mijn plekje met de FWQ.

Fijne week allemaal,





Geen opmerkingen: