woensdag 27 april 2011

Van koetjes en kalfjes

2e paasdag was het hier op het eiland "kijk bij de boer, dus zijn we maar eens gaan kijken bij een melkveebedrijf, reuze leuk, was er net een kalfje geboren, er werden nagels van koeien geknipt, je mocht door het hele bedrijf lopen, mooi om de koeien zo op zaagsel te zien liggen en de stank in de stallen viel reuze mee, zelfs met dat warme weer.
Dat is toch een prachtig gezicht zo'n kalfje op zoek naar de speen.

Vrijdag de 22e heb ik een ooglidcorrectie ondergaan en nee ik zal er geen foto van plaatsen, als het geheeld is komt er wel een foto hoor, het gaat super, niks geen pijn en het heel mooi, nu heb ik onder mijn ogen nog wat bloeduitstorting zitten maar het trekt hartstikke mooi weg, goed koelen is dus de truck in deze, de eerste twee dagen heb ik eigenlijk constant met iets kouds op de ogen gelegen en dat werkt, nu doe ik nog als de hechtingen heel erg jeuken. DH nam nog wel stiekem een foto,

krijg je ook nog commentaar dat je niet zo vrolijk kijkt :) maar het was heerlijk relaxt hoor.

Onze kleinzoon was nog twee nachtjes hier en er ligt "HOERA" een grote berg zand, nog over van de vloer van de schuur en dat kind heeft zich heerlijk vermaakt, hij zag er aan het eind van de dag wel niet uit natuurlijk maar hij vindt onze douche reuze spannend dus twee of zelfs drie keer op een dag was geen probleem.


Dinsdag was ik jarig maar door dat ogengedoe zijn alleen de kinderen geweest, ook wel eens fijn hoor zo'n rustige verjaardag. Van mijn DH kreeg ik een schitterende bos bloemen,




 is tie samen met Joris wezen kopen en ze brachten ook nog gebakjes mee, heerlijke moorkoppen, nou dat was smullen hoor. Dat zijn de lievelings gebakjes van Joris en dus ook van Oma, bof ik toch weer met zo'n kleinzoon he.

Ik wens jullie een fijne week,
groetjes van

Els



Geen opmerkingen: