maandag 4 april 2011

Van Puntjes en Zentangles

Tja puntjes, altijd mooi als het goed komt en dat doet het, ik ben wel tevreden met mijn puntjes in dit blok, het moet een blokkenboek worden en het stitcherytje heb ik zelf ontworpen.

en dan even over Zentangles, ik mag dat ook heel graag doen en je ziet het steeds meer op blogs verschijnen, maaaaaaaar er blijkt niks nieuws onder de zon hoor. DH kreeg voor zijn verjaardag een boek met CD's van Leo Blokhuis, The sound of the westcoast, en zie het volgende:
Kaleidoscope heeft in 1966 een single opgenomen en zie hier de voorkant

leuk he, die Leo is trouwens echt een wandelende encyclopedie op muziek gebied zeg, geweldig hoor.

Afgelopen zaterdag waren er Brandweer wedstrijden in Lekkerkerk en wij zijn wezen kijken bij de groep van Herkingen en s'avonds belden ze dat ze eerste waren geworden, geweldig he en het was warm hoor voor de jongens, we zijn nog niks gewend en dan gelijk 20 graden, wij waren ook op zoek gegaan naar een terrasje voor een biertje, nou niet he, ja bij de bakker maar die had geen bier, dan maar cola.


Toch heerlijk als je met water mag spelen bij zulke temperaturen.

Nu ga ik weer een werkje opzoeken, de maandagse dingen zijn weer gedaan, dan voel ik me daar niet schuldig over :)
Stofzuigen doe ik pas als de werkmannen weer vertrokken zijn, die lopen alles onder maar ze kunnen ook niet voor ieder wissewasje hun schoenen uitdoen en het is allemaal droog spul, niet zo erg hoor.

fijne week weer allemaal en groetjes van

Els

Geen opmerkingen: