woensdag 18 mei 2011

Daar is ze weer

Ja hoor daar ben ik weer, het was veel te mooi weer om achter de pc te gaan zitten bloggen. Genoten van het heerlijke weer, dat wel, zo vroeg al zo lekker dan moet je het er maar van nemen, het kan in juli wel sneeuwen:)

Mijn ogen zijn zo opgeknapt, de littekens trekken mooi weg, ik smeer nog 2x daags met littekencreme en dat voelt goed.
 
voor
 
en na

ik ben in ieder geval dik tevreden.

van de oudste DD kreeg ik voor moederdag dit leuke kadootje met kaartje
en nog voor mijn verjaardag van de jongste DD dit boek

dat kwam met enige vertraging uit Engeland maar ik ben er super blij mee.

Verder werk ik met enige regelmaat nog steeds aan de Mystery Quilt en ook worden er af en toe wat bloemen gemaakt, ik zal er nog een dertig moeten maken voor het formaat wat ik wil en dan maak ik er een tafelkleed van, ik had ze uitgelegd op tafel en het viel me op dat er veel donkere kleuren in zaten dus nu worden er wat lichtere gemaakt.

Als het goed is komen ze vandaag de onderkant van de schuur metselen, dat is ook zo'n langdradig verhaal aan het worden maar ja, geduld is een schone zaak toch!

We doen ook nog wat gezellige dingen tussendoor, braderietje met vrienden, met z'n allen naar een voetbalwedstrijd kijken, een avondje borrelen met weer andere vrienden, bezoekjes aan onze moeders en zo vliegen al die dagen en weken voorbij.
Ik heb een broodje in de broodbakmachine staan en ga zo de hond even uitlaten en dan is het alweer koffietijd, ik bedoel maar, hoe zo een rustig leven als huisvrouw zijnde.

Mijn oudste DD is ook aan een blog begonnen, ze kan heel leuk schrijven
http://hebikdatweer.blogspot.com/ ga maar eens bij haar kijken.

Allemaal weer een fijne week gewenst en tot de volgende blog,
groetjes van Els.



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Thanx voor de reclame!
xxx Wannes

Carla zei

O, wat zijn jouw ogen mooi geworden! De mijne zien er ongeveer net zo uit als "voor", misschien dat ik ooit ook...

Pierelantijntjes zei

Hoi Els,
Dank je wel voor je lieve reactie! Wat goed he, die voor en na foto. Kan me voorstellen dat je er super blij mee bent.
Wat leuk dat je dochter ook een blog begonnen is. Ik ga dit weekend eens even "buurten" bij haar.
Heel fijn weekend en succes met je quilt.
Liefs Ester