donderdag 19 augustus 2010

Jammer maar.......

Gisteren langs al die bloementuintjes gelopen en ik kreeg steeds meer spijt hoe ik mijn blommen in elkaar had gezet, dat was zo
en inmiddels was het al een groter tuintje geworden, ik had het al in een la gestopt, dat heb je dan je ziet er wat aan, gisterenmiddag dan toch maar m'n torn mesje gepakt en alles losgemaakt, nu stapel ik ze wel op en als ik er heeeel veeeel gemaakt heb beslis ik pas hoe of wat, het kost wat tijd maar iets in een hoekje laten liggen is toch ook zonde en het is zo'n heerlijk karweitje om met je mee te nemen, nu maar in Engeland op zoek naar leuke lapjes, er liggen straks 280 hexjes te wachten tot ze worden bekleed.

ik ben te gierig om de hexjes te kopen:) dus printen op wat dikker papier en maar knippen maar....... tussen door nog een lekkere pan met gehaktballen
gemaakt want ja aan het huishouden gebeurd nu natuurlijk niet veel en om DH toch te vriend te houden maak ik maar ballen, gisterenmiddag nog heerlijk buiten zitten rommelen(dat scheelt ook weer een hoop draadjes in huis) en daar zat deze mooie gast op de druiven, zo teer en mooi, het zijn juweeltjes

ik zie nu pas in de uitvergroting dat het er twee zijn ha ha.( even een correctie: het is er toch maar 1 hoor, een Blauwe Glazenwasser volgens ons)
Het eten voor vanavond ook weer bedacht, dat is soms ook een hele sport terwijl ik toch heel graag in de keuken sta, andere jaren hebben we bonen en bieten van het tuintje maar de wilde eenden hebben alles opgevreten, de rotzakken en we hebben geen idee hoe we dat volgend jaar moeten voorkomen, het zal wel iets met netten worden, nu moet ik voor de groenten naar de winkel. Ik heb een recept uit het boek Andere gezonde voeding van Harriet Verkoelen, Geroerbakte kipfilet met kerrie groenten, ik heb het al een keer gemaakt en het is verrukkelijk en je blijft er slank bij. Het boek is geschreven voor diabetes patienten.
Nou zijn jullie weer helemaal op de hoogte van het reilen en zeilen hier,
fijne dag nog en groetjes van Els.

1 opmerking:

Daniƫlle zei

Het is toch wat met die blommen he, ze houden ons wel bezig hihi! Maar bij twijfel niet doen he! Je kunt weer lekker vooruit zo! Mooie foto van de libelle of is het een dragonfly? Het recept klinkt niet verkeerd! Mooie avond verder, groeten, Daniƫlle