donderdag 2 augustus 2012

Zo'n handig afvalzakje


Dit heb ik verleden week nog even gemaakt, heerlijk achter de naaimachine buiten onder het schaduw dak want je gaat met zulk heerlijk weer toch niet binnen zitten!!!

Het nieuw aangeplant stukje tuin groeit en bloeit, wat wil je met zoveel water en daarna snoeiheet!





Van de week las ik in de krant dat er weinig vlinders waren maar hier zien we er toch wel op de vlinderstruik. Aan het gaasscherm zijn Jasmijn en Kamperfoelie gezet, och dat ruikt zo heerlijk allemaal, ik ben helemaal weg van Kamperfoelie en Lavendelgeur, in het wasmiddel dat ik maakte( zie vorig blogje) heb ik ook lavendelolie gedaan en het ruikt heerlijk fris. Het is ook heerlijk spul om mee schoon te maken, de vloeren te dweilen en de hardstenen douchebak te schrobben, het ruikt ouderwets in huize van der Graaf.

Nu nog een stoofschotel op het vuur en het plaatje is compleet:)

Ik wens jullie een fijn week-end,
groetjes van
Els.

Geen opmerkingen: