dinsdag 7 augustus 2012

heerlijk weekend

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in Antwerpen, met onze vrienden Jan en Cora, wat een heerlijke stad, gemoedelijke mensen, lekker bier en zalig eten.
We hebben kilometers gelopen en aangezien het dorstig weer was zijn we op vele terrassen aangeland, want dat hadden we onthouden, je moet wel blijven drinken.

In het Century Hotel hadden we kamers, wij sliepen recht tegenover het Station, uuuuhhh dat doen we dus niet meer, wat een pokke herrie zeg maar toch wel geslapen hoor.


De plaatjes spreken voor zichzelf dus ik zeg er niks meer over :)

Ik heb weer een blok van de Camelot Quilt klaar, zo heerlijk om te doen en het afvalzakje uit het vorige blog is geweldig, nergens draadjes meer zo hoef ik ook niet zoveel met mijn stofzuigertje in de weer.
Ook kocht ik nog twee aapjes die ik bij Haar had gezien. Ze steunen de
Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting en ze zijn zoooo leuk, ik wil er ook nog zelf kleertjes voor maken maar zo zijn ze ook schattig toch. Kijk maar eens hier www.aapinactie.nl.
Nu nog even een wasje opvouwen en dan is het weer tijd voor een lekker bakkie koffie.

Groetjes van Els.





Geen opmerkingen: