donderdag 5 april 2012

Ons vakantiehuisje

Gisteren konden we ons vakantiehuisje op wielen afhalen, kregen een uitgebreide uitleg waar alles zit en hoe het werkt, dat doen ze zeer zorgvuldig bij Campolife in Heinenoord,
Hier ga ik me de komende dagen dus mee bezig houden, schoonmaken, luchten en inruimen.



en als er tijd over is ga ik hiermee verder
dit kan ik goed doen als ik buiten zit want de lapjes van dit werk
waaien steeds weg :) er staat hier altijd wel een beetje wind aan de kust.

Vanmiddag weer naar de Fysio voor de schouders, ik smeer nu dagelijks met Arnicaolie en dat werkt super, ik had het ergens op een blog gelezen(weet al niet meer bij wie) je ruikt wel naar lavendel maar dat vindt ik gelukkig een lekker luchtje en ik slaap er goed op, lavendel is rustgevend.

Ik wens jullie allemaal mooie en gezellige paasdagen, hopelijk zien we de zon nog af en toe,
groetjes van Els.

1 opmerking:

Carla zei

Wat een mooi huisje, wat zullen jullie genieten. Nu nog mooi weer!