zondag 22 april 2012

Lekkerrrr.............

In een vorig blogje schreef ik over de vispie die zo tegenviel maar de volgende dag een heerlijke paella gemaakt, ja zo nu en dan heb je een tegenvaller maar het recept van deze paella is een blijvertje en mijn humeur was die avond een stuk beter als de vorige avond:)

Het smaakte heerlijk.

Gisteren koekjes gebakken naar een recept van 24Kitchen, mijn favoriete tv zender, gemakkelijke jamkoekjes, ik bak ze alleen met speltbloem, daar ben ik mee gaan bakken omdat de jongste DD een tarwe intolerantie heeft en het bevalt goed dus waarom zou je daar niet mee doorgaan.
Vandaag staat er een lekkere aubergine lasagne op het menu, tja dames jullie weten toch dat de liefde van de man door de maag gaat.

Dit was het weer voor vandaag, geniet van de zon, hier schijnt hij volop, maak er een mooie dag van,
groetjes van Els.



1 opmerking:

martine zei

Het ziet er allemaal lekker uit. Vindt 24 kitchen ook zo leuk, maar krijg er wel trek van:)

Groetjes, Martine