zondag 22 januari 2012

Eten en Quilten

Onze jongste DD kampt met een tarwe allergie, daardoor moeten we wat dingen zelf bakken zoals deze pizza, gemaakt van speltmeel, ze mag ook geen varkensvlees en bij de C1000 hadden ze runderham, ik had er nog nooit van gehoord maar het was een groot succes op deze pizza.


Ook kwam vorige week het 4e blok van de Camelot binnen en terwijl ik lekker zat te patchen stond de kippensoep heerlijk op het vuur.



Zijn er meer dames gek op stoofpotten en soepen??? opzetten en je kunt daarna uren heerlijk aan het werk.

Ook ben ik begonnen met The Farmer's Wife

Blok 1

Blok 2
Leuk om deze blokken te maken, ik knip 3 blokken tegelijk dan kan je even vooruit hoewel deze blokken wel snel gaan, sneller als de huizenbouw daar heb ik deze week niks aangedaan.

Hier schijnt heerlijk de zon en is het achter het glas goed uit te houden, ik heb een griepje te pakken dus ik doe niet zoveel deze dagen, beetje hangen en zielig zijn. Ala volgende week weet ik al niet meer dat ik ziek was, we houden de moed er maar in en ik laat me door mijn lieve DH maar een beetje verwennen.

Allemaal een hele fijne week en groetjes van

Els.

2 opmerkingen:

Judith zei

Das grappig, ook ik ben momenteel druk bezig met de fw! Zo leuk om te maken, veel plezier

Marion zei

Grappig dat wij met zo veel dezelfde projecten bezig zijn! Ik heb net blok 3 van de Camelot af, de FWQ ben ik aan het quilten, en ook de huisjes ben ik aan het maken. Leuke projecten he!