maandag 2 januari 2012

Een nieuw jaar

Ik wil jullie een goed 2012 toewensen,

gezondheid en geluk,

liefde en vrede,

in de wereld en in jullie harten.


En dan beginnen we met goeie moed aan een nieuw jaar, we bewaren het moois van 2011 in onze harten en het nare, pijnlijke en moeilijke geven we een plekje.

Ik koester onze echte goede vrienden en probeer diegene die mij/ons pijn deden te vergeven, ik ben daar niet zo goed in maar probeer het wel, ik ervaar dat dat beter is voor mijzelf.

De eerste dag van het nieuwe jaar hebben we al weer genoten, van de kinderen en het kleinkind, de oudste DD ging na een kwartier ziek naar huis en lekker onder de wol, ik hoop dat ze vandaag weer is opgeknapt.

Joris mocht de slagroompot leeglepelen en dat doet ie vakkundig hoor


De hyachinten in het kerststukje gaan mooi bloeien en straks heerlijk geuren en dan is het alweer een klein beetje lente in huis.

Het quiltje voor Joris is bijna klaar en het label gemaakt dus nu kan de binding eromheen, dit quiltje heb ik dan helemaal op de machine gemaakt, wel snel maar met de hand is leuker.

Vanmiddag nog even bij Oma Nieuwjaar gaan wensen en dan weer over tot de order van de dag, klaar met alle feestdagen en snoeperijen, even op het gewicht letten, dat is echt wel nodig na zulke dagen, maar daar zal ik niet de enige in zijn toch?

Goeie week allemaal en groetjes van

Els.

Geen opmerkingen: