zaterdag 29 oktober 2011

Fiets

Ik heb een nieuwe fiets, hoera nu kan ik weer op pad. Het was knudde met mijn knietjes en ik wil nog niet geopereerd( daar hoor je zoveel ellende van) dus dan is dit een mooie oplossing. En het werkt nog ook, vorige week tegen wind(en die blies hard hoor) in de polder en dan gewoon 19 km per uur. Geweldig, dan was ik voorheen al blij als ik de 10 km per uur haalde, gewoon geen power.


De fiets is precies dezelfde als ik al had maar dan nu met trapondersteuning.

Op deze manier is het ouder worden helemaal zo erg niet en als we nu nog een mooi weekend krijgen kan ik nog wat kilometers maken.

Fijn weekend allemaal en groetjes van
Els.

1 opmerking:

quilting Jeannet zei

Heee, Els, wat zien ik daar? een nieuwe fiets! Een heuse e bike, ik heb er al járen één en ben (was) er dolgelukkig mee! Je hebt helemaal gelijk daar op Flakkee met die dijken en die winden, enne, een nieuwe knie? helemaal nooit niet aan beginnen als het niet héél erg hard nodig is!........