donderdag 26 mei 2011

Geen gezicht.....

Het is echt geen gezicht....................die glogs, het ziet er niet uit maar wat loopt dat lekker. Ik vertelde tegen mijn DD dat ik ze gekocht had en het commentaar??????? Nee he Ma......!!!!
Nou wat vinden jullie van die glogs, lopen jullie er ook zo lekker op????

Verder kook en braad ik wat,



 maak af en toe eens wat schoon in huis( niet te veel hoor anders gaan ze denken dat het zo hoort) en dan is het alweer avond voor je er erg in hebt. Als het mooi weer is lekker naar buiten, wandelen door het bos met de hond, je kan hier makkelijk een uur lopen door het bos.

Morgen trouwen onze overburen, fijn dat er dan s'avonds weer licht brand aan de overkant, ze zijn wel een paar jaar bezig geweest met verbouwen.

Fijne week allemaal en groetjes van

Els.



4 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Haha ik moet binnenkort aan mijn derde paar.....Het ziet er dan misschien niet uit, ik loop er heerlijk op. Heb ze overdag in huis, en als ik ga werken, en zo rond de deur altijd aan.
Die schotel ziet er heerlijk uit Els, Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Fijn dat je weer overburen krijgt.
Groetjes van Ester

Carla zei

Ik heb ze ook, groene voor op m'n werk. Ze lopen heerlijk, ga binnenkort eens kijken voor een ander kleurtje. Lekkere ovenschotel!!!

Anoniem zei

Hihi, nee mam, ze zien er eeeeecht niet uit. Maar als ze dan maar lekker lopen!
Eten ziet er lekker uit zeg, heb zelf weer een quiche gebakken vanaaf: ham, prei en kruidenkaas. Zaaaalig. Je komt maar es proeven.
Kus,
Wan

Else zei

Ze zien er inderdaad niet uit maar schuiven makkelijk aan en uit als je ff's de tuin in moet (lol)
fijne dag, else