maandag 15 november 2010

Kast(tje)

Ooooo alweer veel te lang geen blogje geschreven, sorry hoor maar het is gewoon even niet zo erg spannend hier, wat ook wel eens even heerlijk rustig is.
Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest, St.Franciscus, voor mijn knie. We hadden een afspraak om 10.20 uur, dan denk je dat als je om 8,45 uur vertrekt je dan ruim op tijd zult zijn. Nou niet deze maandagmorgen dus, er waren twee ongelukken gebeurd en net na de tunnel reden we de file in. Precies om 10.20 uur was ik bij de inschrijfbalie, ik dacht dus te laat.....
Maar nee hoor ze liepen een beetje uit, beetje??? een uur!!!!!! Ik heb dus last van slijtage, in een ernstige mate, nou daar ben ik dan mooi klaar mee, oefenen en bewegen, glucosemine en paracetemol, meer is er niet aan te doen tot het moment dat er een nieuwe knie in moet.

Maar nu eerst even wat leuks, Jan van haar heeft een schitterende kruidenkast voor me gemaakt, daar was ik nou al jaren naar op zoek

Hij staat prachtig op de gootsteen en ik heb weer een keukenkast leeg, ha ha.
Jan maakt hele leuke dingen en Ester zet wel eens een foto op haar blog, voor diegene die in de buurt van Flakkee wonen, 11 december is er een Kerstmarkt in Goedereede waar zij samen hun spulletjes aan de man gaan brengen.
Zo genoeg reclame gemaakt.

Na het bezoek aan het ziekenhuis nog even bij Jan en Cora in Schiebroek aangeweest en daar konden we zo mee eten, lief he. Cora was lekker bezig achter haar naaimachientje met een kanten blouse, dat kan ik dan weer niet he kleding naaien en ze had prachtige sjaals gemaakt, handige meid.

Het gaat nu wat rustiger worden hier, het Jeu de Boules is afgelopen, het wordt veel te koud om s'avonds buiten te staan, dus weer twee avonden erbij om wat te freubelen. Nu alleen nog Yoga op Woensdag en ik zal weer met de Fysio aan de gang moeten voor de knie.
Tot de volgende blog en groetjes van


2 opmerkingen:

Carla zei

Wat een leuk kastje en wat vervelend van je knie. Is het erg pijnlijk? Groetjes, Carla

Pierelantijntjes zei

Hoi Els,
Die wachttijden ook in het ziekenhuis.....pfffff. Zou je al snel aan de beurt komen voor een nieuwe knie, of laten ze je eerst nog een poos aantobben?
Dank je voor de reclame hoor ;-))
Jan is weer ijverig met andere spulletjes bezig, maar helaas droogt de verf niet snel....dat heb je rond deze tijd.
Succes met de fysio,
Groetjes van Ester