woensdag 23 oktober 2013

Warm dekentje......

Ik heb een lekker warm dekentje gehaakt en dat haken is zo heerlijk om te doen en met een leuke randsteek( daar wil ik ook nog wel een dekentje van haken, mooi alle restjes wol opmaken) is het een mooi maatje geworden voor in mijn luie stoel.
De stoel die ik van mijn vriendin kreeg

Dat wordt vast genieten!!!!



Met dit weer van de afgelopen dagen moet je nog niet aan de komende winter denken maar het is wel genieten hoor, zo heerlijk nog even in de zon zitten met een wijntje.
Gisteren hebben we een veranda laten zetten dus nu kunnen we nog meer buiten zitten en de hond zit ook droog als het begint te regenen, hij is het liefst buiten maar heeft een hartgrondige hekel aan nat worden.
Ik doe iedere dag een rondje door ons bos met hem, dat is voor mij ook goed, het ruikt er nu heerlijk, echt herfst.
Nu mijn haakwerkje af is ben ik aan een sjaal begonnen van bij haar en dat is dan weer heerlijk om bij de TV te doen, ja je handen kunnen niet stilstaan toch.

Nu gaan we het quiltwerk maar weer eens opzoeken en afmaken, veel te veel UFO's in de kast.
Groetjes van Els,

2 opmerkingen:

Angie zei

Such a beautiful blanket.I have made one recently and I know how much work you put in it.Lovely colors,too.
I really ,really like it!

Mariska Schok zei

O wat vind ik jouw stoel helemaal geweldig :)!!!! (Dekentje ook natuurlijk)