dinsdag 17 juli 2012

Ongedierte

Wat een foute naam voor zo een mooi beestje( achter glas dan he) want ik heb het niet op wespen maar vanmorgen zat hij ( of zij) op het raam te kloppen en toen kon ik eens op mijn gemak naar dat beestje kijken, wat mooi he, die vleugels zo teer.

Ik hoop ze toch deze zomer niet al te vaak tegen te komen.

Mijn DH gaf van de week voor de 100e keer bloed/plasma en mocht op de versierde stoel, geweldig toch.


Opa had een vaatje bier wat ver over de datum was en zo leer je dus je kleinzoon bier tappen, hij vond het prachtig.

Tja en verder.....ik maak steekjes aan mijn Camelot, ik ben Distress inktstiften aan het uitproberen met stempels en zou wel graag kaarten willen maken maar daar komt toch nog heel wat bij kijken, voorlopig hou ik het toch maar bij Quilten.

Fijne week





Geen opmerkingen: